Trust Rank i autorytet domeny
Opublikowano dnia Thursday, 7 May 2009 przez Łukasz Jarzembowski
Niedawno pisałem o moich doświadczeniach z Trust Rank’iem, a tym razem będzie trochę teorii na ten temat.
Dzięki spok’owi trafiłem na bardzo ciekawego bloga o SEO: SEOmoz.org, a w nim na nagranie na temat zaufania i autorytetu domen w oczach algorytmów wyszukiwarek internetowych:
Jak widać, wyszukiwarki zwracają uwagę na to:
- jakie strony linkują do Twojej strony (prawda znana od wieków )
- do jakich stron linkuje Twoja strona (prawdopodobnie ta informacja jest nawet ważniejsza niż poprzednia w obliczaniu “autorytetu”, gdyż jest bardziej wiarygodna)
- kto jest właścicielem linkujących domen (jeżeli we WHOIS’ie są te same dane dla setek domen o niskiej wartości, linkujących wzajemnie między sobą - prawdopodobnie jest to spam)
- dane od użytkowników (np. Google Toolbar, Analytics, AdSense) mówiące “co użytkownik robił na witrynie” - prawdopodobnie są brane pod uwagę wskaźniki odrzuceń i czas spędzony na witrynie)
W nagraniu jest również przedstawiony sposób szacowania wartości Trust Rank’a, dlatego zachęcam do obejrzenia całości.
Łukasz Jarzembowski, autor bloga - od 2006 roku łudzi się, że będzie bogaty... ;-) ale nadal ciężko nad tym pracuje. Programuje, bloguje, i pozycjonuje, tworząc i promując swoje e-biznesy.
Wpisy podobne do "Trust Rank i autorytet domeny"
- No related posts
dnia 13 July 2009 roku o godzinie 20:47
milioneuro.tv > pozycjonowanie
ostatnio to moja obsesja
dnia 17 September 2010 roku o godzinie 13:05
Aktualnie autorytet wyzanczają w duzym stopniu uzytkownicy danej strony. Większy ruch –> większy Trust Rank